Kantoorruimte: Reduitlaan 33 in Breda

18 m2 - 400 m2 Per direct beschikbaar

Foto's van Reduitlaan 33

  • Kantoorruimte: Reduitlaan 33 in Breda
  • Kantoorruimte: Reduitlaan 33 in Breda
  • Kantoorruimte: Reduitlaan 33 in Breda
  • Kantoorruimte: Reduitlaan 33 in Breda
    • Kantoorruimte: Reduitlaan 33 in Breda
    • Kantoorruimte: Reduitlaan 33 in Breda
    • Kantoorruimte: Reduitlaan 33 in Breda
    • Kantoorruimte: Reduitlaan 33 in Breda

    Over Reduitlaan 33

    Wil je een kantoorruimte huren in Breda? Aan de Reduitlaan in Breda heb je een ruime keuze aan kantoorruimtes. Er zijn al bedrijfsruimtes vanaf 18m², wat ideaal is voor starters of kleine bedrijven. Daarnaast zijn er grotere kantoren met een oppervlakte tot wel 400m². Het kantoorgebouw hanteert een flexibel concept: er is ruimte om door te groeien en te verhuizen naar een groter kantoor of naar een kleinere unit.

    RICHT JE KANTOOR ZELF IN

    Naast de keuze uit verschillende oppervlaktes, heeft het kantoor ook bijzondere units met entresols, kantoren over 2 verdiepingen, ruimtes met hoge plafonds en andere karakteristieke kenmerken. Je hebt als huurder de vrijheid om de ruimte geheel zelf in te richten. Elke kantoorunit krijgt daardoor een eigen gezicht.

    MIX VAN HUURDERS 

    De belangrijkste kwaliteit is de mix van ondernemers die een kantoorruimte huren: groot en klein, aanstormend talent en ervaren professionals op creatief en technologisch gebied. Op het raakvlak tussen deze bedrijven liggen interessante mogelijkheden. Dankzij de informele contacten ontstaat er al snel een groot netwerk. De bedrijven profiteren ook zakelijk gezien van deze verzameling van knowhow, omdat allerlei spontane samenwerkingen er uiteindelijk voor zorgen dat een opdrachtgever voor een huurder straks ook klant wordt bij de ander. 

    VOORDELEN VAN KANTOORRUIMTE HUREN OP DE LOCATIE

    • Professionele faciliteiten en uitstraling
    • Mix van huurders 
    • Kantoorruimte vanaf 18m² tot wel 400m²
    • Unieke industriële uitstraling van het pand
    • Gezamenlijk gebruik van vergader- en presentatiefaciliteiten
    • The Canteen met uitstekende lunchkaart
    • Uitstekend bereikbaar
    • Gratis parkeren

    Faciliteiten kantoorruimte

    • Trein dichtbij (< 500m)
    • Bus dichtbij (< 500)
    • 24 uur toegang
    • Vergaderruimtes
    • Lift
    • Parkeerplekken
    • Receptiedienst
    • Beveiliging / Alarm
    • Flexibele huurperiode
    • Lunchrestaurant
    • Aansluiting glasvezel
    • Pantry
    • Betaald parkeren

    Beschikbaarheid kantoorruimte

    Kantoorruimte op deze locatie is per direct beschikbaar. Voor meer informatie kunt u bellen met KantoorBalie.nl op 020-7780352 of onderstaand formulier invullen. U krijgt dan binnen 24 uur informatie toegestuurd zoals de prijzen en beschikbare ruimtes. Ook ontvangt u de contactgegevens van de eigenaar.
    Heeft u vragen? Een van onze kantoorruimte experts staat u graag te woord.