Over Overschiestraat 65
Met een lidmaatschap krijg je een full service werkplek met een stoel, zit-sta bureau en je eigen kast. Die kun je huren voor een maand, maar ook voor langere tijd. De minimum periode van een maand draagt bij aan de samenhang. Dit kantoor in Amsterdam bestaat uit zeven verdiepingen. Grotere organisaties kunnen een ruimte vanaf 20 werkplekken huren. Deze werkplekken bevinden zich op een open vloer. Ze zijn voor exclusief gebruik van de huurder. De ruimte is afsluitbaar. Je kunt deze ruimte naar eigen inzicht en smaak inrichten. Uiteraard kunnen wij je hier ook bij ondersteunen, bijvoorbeeld door het maken van eigen vergaderruimtes. In de algemene ruimtes zijn veel voorzieningen om geplande maar ook ‘toevallige’ ontmoetingen te faciliteren. Alle reguliere servicekosten (elektriciteit, gas, schoonmaak etc.) zitten in de prijs inbegrepen. Je krijgt dus geen verrekening achteraf. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.
Faciliteiten kantoorruimte
- Afrit dichtbij (< 500m)
- Trein dichtbij (< 500m)
- Bus dichtbij (< 500)
- Metro dichtbij (< 500m)
- 24 uur toegang
- Vergaderruimtes
- Lift
- Parkeerplekken
- Receptiedienst
- Gemeubileerd kantoor
- Beveiliging / Alarm
- Flexibele huurperiode
- Lunchrestaurant
- Aansluiting glasvezel
- Pantry
- Betaald parkeren
- Gratis parkeren
- Eigen parkeerplaatsen