Kantoorruimte: Keizersgracht 452 in Amsterdam

15 m2 - 780 m2

Over Keizersgracht 452

Nieuw in de verhuur (opening per 1 oktober 2024)
Verschillende representatieve, full-service kantoren op een uitstekende locatie aan de Amsterdamse grachtengordel. Dit gebouw is ideaal voor bedrijven die op zoek zijn naar een eigen, betaalbare privékantoorruimte in een hip doch statig bedrijfsverzamelgebouw. De kantoren bevinden zich op de begane grond tot en met de vijfde verdieping en variëren in grootte van 2 tot 40 werkplekken.

De Keizersgracht 452 is een monumentaal bedrijfsverzamelgebouw, gelegen op een bijzondere locatie aan de Keizersgracht op de hoek met het Molenpad, nabij de Leidsestraat en direct bij de “Negen Straatjes". Vanwege de "bochtligging" van het object heeft het een zeer fraai uitzicht over de Keizersgracht. Dit gebouw biedt de perfecte balans tussen historische charme en moderne faciliteiten, ideaal afgestemd op de behoeften van start-ups, scale-ups en freelancers.

De inbegrepen faciliteiten omvatten vergaderzalen, receptieservice, een eigen bar, tuin en een bewaakte fietsenstalling. Gelegen in de levendige Jordaan en nabij de iconische Westerkerk biedt deze locatie een dynamische en toch rustige werkomgeving.

KANTOREN
In totaal beschikt het gebouw over 24 kantoren. De kantoren hebben verschillende formaten en variëren van 10 m² tot en met 120 m². Het is mogelijk om meerdere kantoren met elkaar te combineren tot een groter geheel.
- Kantoortype 1: 10 m² tot en met 15 m²
- kantoortype 2: 16 m² tot en met 20 m²,
- kantoortype 3: 25 m²
- kantoortype 4: 30 m² tot en met 37 m²
- Kantoortype 5: 55 m²
- Kantoortype 6: 65 m²
- kantoortype 7: 85 m²
- Private compound I: 115 m² tot en met 210 m²

Kantoren op deze locatie zijn al te huur vanaf EUR 1.000,- per maand.

INBEGREPEN SERVICES
De huur betreft een all-in huursom, waarbij meubilair, internet, basis schoonmaak, koffie en thee faciliteiten, gebruik van de vergaderruimte en de wekelijkse vrijdagmiddag borrel zit inbegrepen.

Faciliteiten kantoorruimte

  • Trein dichtbij (< 500m)
  • Bus dichtbij (< 500)
  • 24 uur toegang
  • Vergaderruimtes
  • Lift
  • Parkeerplekken
  • Receptiedienst
  • Gemeubileerd kantoor
  • Beveiliging / Alarm
  • Flexibele huurperiode
  • Aansluiting glasvezel
  • Pantry
  • Betaald parkeren
  • Eigen parkeerplaatsen

Beschikbaarheid kantoorruimte

Kantoorruimte op deze locatie is per direct beschikbaar. Voor meer informatie kunt u bellen met KantoorBalie.nl op 020-7780352 of onderstaand formulier invullen. U krijgt dan binnen 24 uur informatie toegestuurd zoals de prijzen en beschikbare ruimtes. Ook ontvangt u de contactgegevens van de eigenaar.