Kantoorruimte: Oranjesingel 51 in Nijmegen

12 m2 - 870 m2

Over Oranjesingel 51

Kant-en-klare, volledig uitgeruste kantoren met alles wat u nodig worden aangeboden in het representatieve, onlangs gerenoveerde kantoorpand.

Verschillende kantooroplossingen zijn mogelijk, waaronder privé kantoren, co-workingplekken en virtuele kantoren.

Privékantoren en vaste werkplekken zijn 24/7 toegankelijk.

Informeer naar de mogelijkheden.

Vloeroppervlakte:
Voor verhuur is beschikbaar een totale oppervlakte van ca. 1.515 m², als volgt verdeeld:

Eerste verdieping: ca. 609 m²;
Tweede verdieping: ca. 463 m²;
Derde verdieping: ca. 443 m².

Kantoorruimten zijn al te huur vanaf 9 m², een co-working ruimte is al beschikbaar voor een eenpersoons werkplek.

Opleveringsniveau:
De kantoorruimte wordt aangeboden in turn key staat, onder andere voorzien van de navolgende voorzieningen:
- Verwarming;
- Airconditioning;
- Topkoeling;
- Gezamenlijke pantry/keukenvoorziening ;
- Centrale verwarming met radiatoren;
- Mechanische ventilatie;
- Raambekleding;
- Brandmeldinstallatie;
- Data en elektrapunten;
- Te openen ramen;
- Wifi aansluiting.

Locatie:
De Oranjesingel is een drukke doorgaande singel van de Waalbrug naar het Keizer Karelplein. Aan de Oranjesingel en St. Canisiussingel zijn vele bedrijven gevestigd, zoals advocaten, notarissen, makelaars, huisartsen, tandartsen en enkele horecagelegenheden

Bereikbaarheid:
Eigen vervoer: Uitstekend bereikbaar met de auto, onder andere via de Waalbrug en het Keizer Karelplein.

Openbaar vervoer: Het object is heel goed bereikbaar met het openbaar vervoer. De bushalte aan de Prins Hendrikstraat bevindt zich op circa 300 meter afstand. Het treinstation ‘Nijmegen’ bevindt zich op 1 kilometer afstand van het object.

Parkeren:
Parkeergelegenheid op eigen terrein alsmede (betaalde) parkeergelegenheid in de nabije omgeving.

Huurprijs:
Co working vanaf: € 189,-- per maand, te vermeerderen met BTW.

Privé kantoor vanaf € 480,-- per maand, te vermeerderen met BTW.

Virtual office vanaf: € 89,-- per maand, te vermeerderen met BTW.

Faciliteiten kantoorruimte

  • Trein dichtbij (< 500m)
  • Bus dichtbij (< 500)
  • 24 uur toegang
  • Vergaderruimtes
  • Parkeerplekken
  • Receptiedienst
  • Gemeubileerd kantoor
  • Beveiliging / Alarm
  • Flexibele huurperiode
  • Lunchrestaurant
  • Aansluiting glasvezel
  • Pantry
  • Betaald parkeren
  • Gratis parkeren

Beschikbaarheid kantoorruimte

Kantoorruimte op deze locatie is per direct beschikbaar. Voor meer informatie kunt u bellen met KantoorBalie.nl op 020-7780352 of onderstaand formulier invullen. U krijgt dan binnen 24 uur informatie toegestuurd zoals de prijzen en beschikbare ruimtes. Ook ontvangt u de contactgegevens van de eigenaar.