Kantoorruimte: Atoomweg 63 in Utrecht

25 m2 - 500 m2 Per direct beschikbaar

Over Atoomweg 63

Kantoorruimte huren in Utrecht? Dit business center in Lage weide staat bekend om het hoge serviceniveau en de uitgebreide mogelijkheden om ervoor te zorgen dat u zich ongestoord kunt richten op uw core business.Het pand kenmerkt zich door een imponerende centrale ontvangstruimte in combinatie met rustgevende kantoorunits van uiteenlopende formaten. Van start-up tot multinational, dit kantoor op Utrecht Lage Weide biedt de tools om uw doelen te bereiken.

In dit business center is voor ieder type bedrijf een ruimte beschikbaar, die naadloos aansluit op uw wensen. Het kantoor creëert de perfecte totaaloplossing en neemt al uw zorgen rondom uw werkomgeving uit handen, zodat uw organisatie - groot of klein - alle energie ten volle kan richten op de groei en ontwikkeling van uw business. Deze locatie biedt een buitengewoon hoog serviceniveau aan u, uw collega’s en uw gasten. U en uw bezoekers worden dagelijks hartelijk ontvangen door onze host(esse)s bij de receptie die beschikbaar zijn bij vragen of verzoeken, een praatje of één van onze ‘Happy Life Services’. Denk hierbij aan het leveren van bloemen, planten, lunches en energieke versnaperingen.

De mensen op deze locatie streven ernaar op al haar locaties een hechte community te creëren. In Utrecht dragen diverse kortingen bij de horeca en de inpandige sportschool hier aan bij. Naast onze full-serviced kantoorunits worden er ook flexwerkplekken, Coworking places, meeting rooms en virtual offices aangeboden en heeft de centrale hal uiteenlopende mogelijkheden om te overleggen, met gasten in gesprek te gaan, een kop thee de drinken of te werken in een comfortabele ruimte met rustgevende achtergrondmuziek en de geur van vers gemalen koffie. Voor de horeca is een partnership aangegaan met Vineyard Food & Drinks. Een multifunctioneel restaurant met een ruim aanbod. Geniet de hele dag door van perfect verzorgde catering. Van ontbijt tot diner, ieder moment van de dag kunt u hier genieten van de lekkerste maaltijden en dranken in een energieke en sfeervolle omgeving. Deze beleving vloeit door in de imponerende lobby. Een passende plek voor uw fysieke en telefonische afspraken.

HUURPRIJS EN SERVICEKOSTEN

Het pand biedt mogelijkheden om ruimtes te huren vanaf 27m2. De huurprijzen zijn all-in, wat inhoudt dat wekelijkse schoonmaak, de servicekosten, de telefonie, het internet, het gebruik van de gedeelde pantry’s, het sanitair en de receptiediensten in de totaalprijs zijn inbegrepen.

Beschikbare kantoorunits:

27 m2: v.a. €560,- all-in

35 m2: v.a. €720,- all-in

39 m2: v.a. €760,- all-in

Faciliteiten kantoorruimte

  • Afrit dichtbij (< 500m)
  • Trein dichtbij (< 500m)
  • Bus dichtbij (< 500)
  • 24 uur toegang
  • Vergaderruimtes
  • Lift
  • Parkeerplekken
  • Receptiedienst
  • Gemeubileerd kantoor
  • Beveiliging / Alarm
  • Flexibele huurperiode
  • Lunchrestaurant
  • Aansluiting glasvezel
  • Pantry
  • Gratis parkeren
  • Eigen parkeerplaatsen

Beschikbaarheid kantoorruimte

Kantoorruimte op deze locatie is per direct beschikbaar. Voor meer informatie kunt u bellen met KantoorBalie.nl op 020-7780352 of onderstaand formulier invullen. U krijgt dan binnen 24 uur informatie toegestuurd zoals de prijzen en beschikbare ruimtes. Ook ontvangt u de contactgegevens van de eigenaar.