Kantoorruimte: Strawinskylaan 257 in Amsterdam

20 m2 - 800 m2

Over Strawinskylaan 257

Het unieke concept van HOFF Amsterdam geeft een nieuwe dimensie aan de werkomgeving. De combinatie van sociale hubs, stilteruimtes en vergaderruimtes voldoen aan de breedste wensen en eisen van individuele werknemers. Naast bovenstaande faciliteiten, beschikt het gebouw ook over onder andere een:
- Bemande receptie in de entree
- Conciërge services
- Een bibliotheek
- Gym
- Unieke podcastruimte
- Diverse lounges en bar
- Lunchfaciliteiten
- Toegang tot de HOFF Lounge
- Toegang tot het dakterras op de 21e verdieping van Tower10

Locatie HOFF Amsterdam
HOFF is gelegen in Tower Ten, de nieuwste uitbreiding van het prestigieuze World Trade Center Amsterdam. Het is de thuisbasis van een verscheidenheid aan internationale bedrijven in het grootste kantorencomplex van Nederland, midden op de Zuidas.

Serviced Offices
Voor de verhuur bieden wij momenteel diverse private offices te huur aan, welke variëren in grootte van 20 m² tot en met 450 m².
HOFF Amsterdam faciliteert alles om werkdagen zo aangenaam mogelijk te maken. Voor het ideale design, de inrichting en overige faciliteiten van je kantoor denken wij graag groots mee. De volgende componenten zijn inbegrepen in de huurprijs:

- Volledig ingericht kantoor (inclusief bureaus, stoelen en kasten)
- Servicekosten
- Verzekeringen
- Scheidingswanden
- Vloerbedekking
- Airconditioning en lichtsystemen
- Kant-en-klare IT-infrastructuur
- Volledig ingerichte pantry
- Reprofaciliteiten
- Kunst en kleine decoraties
- Uitgebreide receptiediensten
- Dagelijkse schoonmaak
- Beveiligingssysteem voor het hele gebouw

Type kantoren
Momenteel worden er kantoren verhuurd in verschillende formaten. Hieronder een overzicht van de verschillende types.
Type 1: 1-3 persoonskantoor
Type 2: 2-4 persoonskantoor
Type 3: 4-6 persoonskantoor
Type 4: 6-8 persoonskantoor
Type 5: 8-10 persoonskantoor
Type 6: 10-14 persoonskantoor
Type 7: 14-18 persoonskantoor
Type 8: 16-20 persoonskantoor
Type 9: 25+ werkplekken

Huurtermijn:
Faciliteiten kantoorruimte

  • Afrit dichtbij (< 500m)
  • Trein dichtbij (< 500m)
  • Bus dichtbij (< 500)
  • Metro dichtbij (< 500m)
  • 24 uur toegang
  • Vergaderruimtes
  • Lift
  • Parkeerplekken
  • Receptiedienst
  • Gemeubileerd kantoor
  • Beveiliging / Alarm
  • Flexibele huurperiode
  • Lunchrestaurant
  • Aansluiting glasvezel
  • Pantry
  • Betaald parkeren
  • Eigen parkeerplaatsen

Beschikbaarheid kantoorruimte

Kantoorruimte op deze locatie is per direct beschikbaar. Voor meer informatie kunt u bellen met KantoorBalie.nl op 020-7780352 of onderstaand formulier invullen. U krijgt dan binnen 24 uur informatie toegestuurd zoals de prijzen en beschikbare ruimtes. Ook ontvangt u de contactgegevens van de eigenaar.