Kantoorruimte: Herengracht 499 in Amsterdam

15 m2 - 380 m2

Foto's van Herengracht 499

  • Kantoorruimte: Herengracht 499 in Amsterdam
  • Kantoorruimte: Herengracht 499 in Amsterdam
  • Kantoorruimte: Herengracht 499 in Amsterdam
  • Kantoorruimte: Herengracht 499 in Amsterdam
    • Kantoorruimte: Herengracht 499 in Amsterdam
    • Kantoorruimte: Herengracht 499 in Amsterdam
    • Kantoorruimte: Herengracht 499 in Amsterdam
    • Kantoorruimte: Herengracht 499 in Amsterdam

    Over Herengracht 499

    Ben je op zoek naar werkruimte in Amsterdam? Wij bieden een inspirerende omgeving welke zeer centraal gelegen is. Onze full-serviced kantoren zorgen voor uiterste comfort zodat jij je volledig op je business kan focussen. Wij accommoderen kleine tot grote bedrijven, zowel jonge startups als gevestigde bedrijven, in o.a. de tech-, sport- en fashionindustrie. Als jij je bedrijf wilt settelen in een dynamische en internationale sfeer waarin een veelzijdige community de boventoon voert, dan is dit dé plek voor jou!

    Dit business center wilt jou graag voorzien van alle tools om van je business een nog groter succes te maken. Wij bieden een gepersonaliseerd programma aan waarin je bedrijf begeleid kan worden door een pioneer uit het bedrijfsleven. Daarnaast zorgen wij ervoor dat je makkelijk gelinkt wordt aan andere huurders. Dit zorgt ervoor dat je als bedrijf effectief van start kan gaan met de kennis en ervaringen van anderen. Tenslotte willen wij graag dat je in het drukke centrum van Amsterdam mobiel blijft. Daarom hebben de huurderstoegang tot de Birò’s en fietsen.

    De all-inclusive prijzen beginnen al vanaf 210,- per maand. Je kunt kiezen uit een hot desk, dedicated desk of private office. Naast meetingruimtes, bieden wij ook super snel internet, een volledige post service, receptie tijdens werkuren, vrijblijvend toegang tot de grachtentuin en al onze evenementen!

    Faciliteiten kantoorruimte

    • Bus dichtbij (< 500)
    • Trein dichtbij (< 500m)
    • Metro dichtbij (< 500m)
    • 24 uur toegang
    • Vergaderruimtes
    • Lift
    • Receptiedienst
    • Gemeubileerd kantoor
    • Beveiliging / Alarm
    • Flexibele huurperiode
    • Aansluiting glasvezel
    • Pantry

    Beschikbaarheid kantoorruimte

    Kantoorruimte op deze locatie is per direct beschikbaar. Voor meer informatie kunt u bellen met KantoorBalie.nl op 020-7780352 of onderstaand formulier invullen. U krijgt dan binnen 24 uur informatie toegestuurd zoals de prijzen en beschikbare ruimtes. Ook ontvangt u de contactgegevens van de eigenaar.
    Heeft u vragen? Een van onze kantoorruimte experts staat u graag te woord.