Kantoorruimte: Nieuwe Herengracht 49-3 in Amsterdam

55 m2 - 70 m2   |   500 per m2/pj

Over Nieuwe Herengracht 49-3

Over dit kantoor
Kantoorruimte huren aan de Nieuwe Herengracht in Amsterdam (Centrum)
Zie jij het wel zitten om een kantoorruimte te huren op een fantastische locatie aan de Nieuwe Herengracht in Amsterdam Centrum? Wacht dan niet langer en kom een kijkje nemen in dit representatieve kantoorpand. Je huurt hier een kantoorruimte of werkplek in een kantoorpand waar veel voorzieningen aanwezig zijn, een comfortabele werkomgeving dus. Nieuwsgierig? Plan dan nu een rondleiding in en bekijk het met eigen ogen!

Huurprijzen
Op dit moment zijn er nog verschillende oppervlaktes beschikbaar voor de verhuur, waaronder een kantoorruimte van 55 m2. Voor deze kantoorkamer betaal je een maandelijks bedrag van €2300,-.  Ben je een zzper? Huur dan een flexibele werkplek. Dit is al mogelijk vanaf een maandelijks bedrag van slechts €350,-.

Een luxe pantry, vergaderruimte en 24/7 toegang
Wanneer je een kantoorruimte huurt aan de Nieuwe Herengracht in Amsterdam Centrum, maak je ook gebruik van de aanwezige services en faciliteiten. Zo is er in het kantoorpand een luxe pantry aanwezig waar je heerlijke koffie/thee kunt zetten en in de middag een lekkere lunch kunt voorbereiden. De pantry is onder andere voorzien van een magnetron, vaatwasser en koelkast. Komen er klanten langs of wil jij een collega onder ‘4 ogen’ spreken? Maak dan gebruik van de 3 aanwezige vergaderruimtes. Ook kun je in dit kantoorpand zelf je eigen werktijden bepalen. Hoe? Je hebt 24/7 de mogelijkheid om gebruik te maken van jouw kantoorruimte.
Locatie en bereikbaarheid
Het kantoorpand is op een gunstige locatie in Amsterdam gelegen, je bereik zowel met de auto als met het openbaar vervoer makkelijk en snel jouw werkplek. Binnen een kwartiertje bereik jij de oprit van de A10 en het dichtstbijzijnde metrostation is recht tegenover het kantoorgebouw.

Inclusief

- Gemeubileerd
- Snelle wifi
- Koffie & thee
- 3 vergaderruimtes
- Schoonmaak 2 keer per week
- Afsluitbare ruimte
- Postadres mogelijk
- 24/7 toegang

Faciliteiten kantoorruimte

  • Bus dichtbij (< 500)
  • Metro dichtbij (< 500m)
  • 24 uur toegang
  • Vergaderruimtes
  • Lift
  • Pantry
  • Gemeubileerd kantoor
  • Beveiliging / Alarm
  • Eigen parkeerplaatsen
  • Betaald parkeren

Beschikbaarheid kantoorruimte

Kantoorruimte op deze locatie is per direct beschikbaar. Voor meer informatie kunt u bellen met KantoorBalie.nl op 020-7780352 of onderstaand formulier invullen. U krijgt dan binnen 24 uur informatie toegestuurd zoals de prijzen en beschikbare ruimtes. Ook ontvangt u de contactgegevens van de eigenaar.