Kantoorruimte: Kronenburgsingel 525 in Arnhem

15 m2 - 200 m2

Over Kronenburgsingel 525

Dit kantoor aan de Kronenburgsingel 525, is gevestigd in het gebouw waar ook naar de Kamer van Koophandel kantoor houdt. Een zichtlocatie langs A325 en winkelcentrum Kronenburg met alle faciliteiten. Prima verbinding met het openbaar vervoer en binnen enkele autominuten zit je zo op alle uitvalswegen en ben je ook zo in de historische binnenstad van Arnhem. Het pand is 24/7 toegankelijk.

Kantoorruimte te huur in aan de Kronenburgsingel 525 te Arnhem.

De perfecte locatie om te starten met je eigen bedrijf! Hier kan je namelijk al vanaf 1 werkplek voor een zeer scherpe prijs een afsluitbaar kantoor huren. Bij ons mag je bovendien gratis gebruik maken van de vergaderruimte en zorgen wij dat er Wifi is zodat je direct aan de slag kunt. Van alle gemakken voorzien

Het kantoor is gevestigd in een modern vrijstaand pand met de mogelijkheid om ook een eigen parkeerplaats te huren. In de directe omgeving zijn er ook voldoende vrij toegankelijke parkeermogelijkheden. De kantoorunits zijn afsluitbaar en je deelt je ruimte niet met andere bedrijven. Je kan je kantoor binnen 1 week betrekken. Ook hebben we op deze locatie mogelijkheden om een ‘open werkplek’ te huren. Onze huurders mogen gebruik maken van het bedrijfsrestaurant van de Kamer van Koophandel, dat is nog eens prettig geregeld! Er is een receptie met een doorverwijs-functie die je bezoekers netjes ontvangen.

Prettige plek om te werken
De algemene ruimtes worden 1x per week schoongemaakt. Je eigen kantoor mag je zelf bijhouden, daarvoor is er een stofzuiger aanwezig voor algemeen gebruik. Er kan gebruik worden gemaakt van de pantry die van alle gemakken is voorzien. Wij hebben graag dat jij je thuis voelt.

Voorzieningen
Er is een vergaderruimte voor gezamenlijk gebruik. Als huurder ben je ook vrij om je ruimte in te richten zoals jij dat wilt. Je bent tenslotte meer uren aan het werk dan dat je thuis bent. Dus essentieel is dat het een fijne werkruimte is. Wil je liever dat wij dat doen dan kan je het meubilair ook bij ons huren voor slechts een paar tientjes per maand. Verder regelen wij de WIFI en is de prijs inclusief servicekosten. Als ondernemer wil je geen lange verplichtingen aangaan en wij begrijpen dat. Daarom zijn onze contracten maandelijks opzegbaar zodat je nooit lang vast zit als de omstandigheden veranderen.

Kom een keer kijken!
Het is uiteraard op afspraak mogelijk om jouw toekomstige werkplek te komen bekijken. Klik op de onderstaande button en plan direct een afspraak met ons in.

Huurprijzen:
1 werkplek € 250,- (per maand excl.BTW)
2 werkplekken € 470,- (per maand excl.BTW)
3 werkplekken € 650,- (per maand excl.BTW)
4 werkplekken € 850,- (per maand excl.BTW)

Indien je meer dan 4 werkplekken wenst te huren is dat uiteraard ook mogelijk. Dan maken wij graag, speciaal voor jou, een offerte op maat.

Welke diensten zitten bij de huurprijs inbegrepen?
De kantoorruimte huur je inclusief de volgende diensten:
- Je eigen kantoorruimte die je zelf kan afsluiten;
- Gebruik van een goede Wifi verbinding;
- Gebruik van een pantry;
- Servicekosten (gas, water, licht);
- Gebruik van de kantine van de Kamer van Koophandel;
- Onbepaalde tijd contract met 1 maand opzegtermijn voor beide partijen;
- Gebruik van een vergaderruimte;
- Schoonmaak algemene ruimtes;
- Toegang 24/7;

Faciliteiten kantoorruimte

  • Afrit dichtbij (< 500m)
  • Bus dichtbij (< 500)
  • 24 uur toegang
  • Vergaderruimtes
  • Lift
  • Parkeerplekken
  • Flexibele huurperiode
  • Aansluiting glasvezel
  • Pantry

Beschikbaarheid kantoorruimte

Kantoorruimte op deze locatie is per direct beschikbaar. Voor meer informatie kunt u bellen met KantoorBalie.nl op 020-7780352 of onderstaand formulier invullen. U krijgt dan binnen 24 uur informatie toegestuurd zoals de prijzen en beschikbare ruimtes. Ook ontvangt u de contactgegevens van de eigenaar.