Kantoorruimte: Hambakenwetering 1-K in Den Bosch

20 m2 - 4000 m2

Over Hambakenwetering 1-K

Flexibele Kantoorruimte Huren in ’s-Hertogenbosch – Hambakenwetering 1-K

Op zoek naar een duurzame, full-service kantoorruimte in ’s-Hertogenbosch? Op Hambakenwetering 1-K vindt u een innovatief houten kantoorgebouw van ca. 4.000 m². Dit moderne bedrijfsverzamelgebouw is ontworpen voor ondernemers die waarde hechten aan flexibiliteit, duurzaamheid en bereikbaarheid.

Voordelen van deze kantoorruimte

  • Energiezuinig & duurzaam (Energielabel A++++)

  • Flexibele huurcontracten – kantoorruimte op maat, turn-key opgeleverd

  • Uitstekende locatie – direct naast de A59, goede OV-verbindingen

  • Full-service werkplek – gedeelde vergaderruimtes, co-working spaces en ontspanningsmogelijkheden

  • Goede parkeervoorzieningen – parkeernorm 1:45

Beschikbaarheid & Huurprijzen

  • Huurprijs: vanaf € 200/m²/jaar

  • Parkeren: € 500 per parkeerplaats per jaar

  • Servicekosten: € 25/m²/jaar

  • Hospitality services: € 39/m²/jaar

Instapklare kantoorruimtes (incl. faciliteiten):

  • Small: € 899 p/m

  • Medium: € 1.199 p/m

  • Large: € 1.499 p/m

  • XL: € 2.199 p/m

Faciliteiten & Services

  • Moderne kantoorunits met hoge plafonds, LED-verlichting en klimaatbeheersing

  • Vergaderruimtes, co-working spaces, fitnessruimte en ontspanningsmogelijkheden

  • Onbeperkt koffie en thee, snelle Wi-Fi en een locatiemanager ter plaatse

  • Gedeelde sociale ruimtes zoals een lunchruimte, gameroom en buitenterras

Perfect Bereikbaar

  • Eigen vervoer: Direct aan de A59, snelle aansluiting op A2 en A50

  • Openbaar vervoer: Dichtbij bushaltes met verbinding naar Centraal Station ’s-Hertogenbosch

  • Parkeren: Privé parkeerplaatsen beschikbaar

Interesse in een flexibele kantoorruimte?

Neem contact met ons op voor actuele beschikbaarheid of een bezichtiging.

Faciliteiten kantoorruimte

  • Afrit dichtbij (< 500m)
  • Trein dichtbij (< 500m)
  • Bus dichtbij (< 500)
  • Metro dichtbij (< 500m)
  • Vergaderruimtes
  • 24 uur toegang
  • Lift
  • Parkeerplekken
  • Receptiedienst
  • Beveiliging / Alarm
  • Gemeubileerd kantoor
  • Flexibele huurperiode
  • Lunchrestaurant
  • Aansluiting glasvezel
  • Pantry
  • Betaald parkeren
  • Gratis parkeren
  • Eigen parkeerplaatsen

Beschikbaarheid kantoorruimte

Kantoorruimte op deze locatie is per direct beschikbaar. Voor meer informatie kunt u bellen met KantoorBalie.nl op 020-7780352 of onderstaand formulier invullen. U krijgt dan binnen 24 uur informatie toegestuurd zoals de prijzen en beschikbare ruimtes. Ook ontvangt u de contactgegevens van de eigenaar.
BESbswy