Kantoorruimte: Willemsplein 2 in Den Bosch

16 m2 - 800 m2

Over Willemsplein 2

Op een toplocatie en in een hoogwaardig gebouw treft u flexibele kantoorplekken. De beschikbare kantoorruimtes gelegen op de begane grond en de eerste verdieping, van het gebouw Bastion kunt u huren per uur, dag, maand, jaar of langer. Naast de verhuur van kantoorruimte is het hier ook mogelijk om een flexibel lidmaatschap af te sluiten dat volledig de behoefte dekt voor het nieuwe werken, waarin u geniet van alle services. Daarnaast kunt u hier een vergaderruimte, video conference of enkel een zakelijk adres huren.

In de huur van de ruimtes zijn onder andere de volgende zaken inbegrepen:

• Huur;
• Nutsvoorzieningen, schoonmaak en beveiliging;
• Bemande receptie inclusief ontvangstruimte voor bezoekers;
• Gebruik van de algemene ruimtes;
• Volledig ingericht met kantoormeubilair;
• Glasbewassing binnen- en buitenzijde;
• Onderhoud.

U kunt ook een aantal additionele services afnemen, deze kunnen na behoefte en in overleg worden afgenomen.

LOCATIE
Bereikbaarheid
De bereikbaarheid van het object is zowel met openbaar vervoer als eigen vervoer goed te noemen, door de ligging nabij het Centraal Station van ’s-Hertogenbosch en de uitvalswegen rondom ’s-Hertogenbosch (Rijksweg A2). Ook is het kernwinkelgebied van ’s-Hertogenbosch binnen enkele minuten loopafstand gelegen.

Omgevingsfactoren
Het object is gelegen aan het Willemsplein 2-4 in het centrum van ’s-Hertogenbosch. De directe omgeving wordt gekenmerkt door een mix van bedrijvigheid, wonen en horeca. Enkele gebruikers in de nabije omgeving zijn: Brandloyalty, Essent en BUURT.

Parkeren
Er zijn parkeermogelijkheden gelegen in de parkeerkelder onder het pand. Voor meer informatie en het huren van een parkeerplek vraag naar de mogelijkheden.

OPLEVERINGSNIVEAU
Kantoorruimte
• algemene indeling conform plattegrond middels scheidingswanden;
• systeemplafonds met TL-inbouwarmaturen;
• huidige vloerbedekking;
• indeling conform huidige wanden;
• gescheiden dames- en herentoilet per bouwlaag;
• kabelgoten ten behoeve van data, telefonie en elektrapunten;
• kantoren voorzien van warmte- koude opslag;
• receptiebalie met verlichting;
• pantry.

Faciliteiten kantoorruimte

  • Afrit dichtbij (< 500m)
  • Bus dichtbij (< 500)
  • 24 uur toegang
  • Vergaderruimtes
  • Lift
  • Parkeerplekken
  • Receptiedienst
  • Gemeubileerd kantoor
  • Beveiliging / Alarm
  • Flexibele huurperiode
  • Lunchrestaurant
  • Aansluiting glasvezel
  • Pantry
  • Eigen parkeerplaatsen

Beschikbaarheid kantoorruimte

Kantoorruimte op deze locatie is per direct beschikbaar. Voor meer informatie kunt u bellen met KantoorBalie.nl op 020-7780352 of onderstaand formulier invullen. U krijgt dan binnen 24 uur informatie toegestuurd zoals de prijzen en beschikbare ruimtes. Ook ontvangt u de contactgegevens van de eigenaar.