Kantoorruimte: Verlengde Van Steenbergenlaan 29 in Terneuzen

10 m2 - 85 m2 Per direct beschikbaar

Over Verlengde Van Steenbergenlaan 29

Op een strategische locatie gelegen, vlak over de sluizen en aan de rand van het centrum, ligt BusinessMeetingPoint Terneuzen. Een ruim en modern bedrijfspand, bestaande uit een bedrijfsruimte op de begane grond en een aantal businessunits op de eerste verdieping. Dit center verhuurt kantoorunits vanaf 25 m2 op basis van korte en flexibele contracten met daarbij alle faciliteiten die een professionele dienstverlener nodig heeft. Dit alles tegen concurrerende tarieven en met een opzegtermijn van twee - vier maanden.

Locatie beschrijving:
begane grond

Entree met automatische schuifdeuren en luchtgordijn, ruime balie, open spreekruimte / kantine met pantry opstelling, achtergelegen werkplaats / magazijn met overheaddeur t.b.v. laden en lossen. Er is een gescheiden dames / heren toiletgroep, ruime berging / garage met sectionaal deur en aparte loopdeur. 

Op de eerste verdieping zijn vier businessunits aanwezig (25m2 tot 65m2). Alle units komen uit op een centrale hal waar zich de pantry bevindt, alsook de toiletten. Er is een aparte spreekkamer ter beschikking die afzonderlijk, enkel voor de tijd dat u deze nodig heeft, gehuurd kan worden.

De entree van de woning bevindt zich in het zakelijk deel, via een trapopgang naar de tweede verdieping. De woning bestaat uit een ruime overloop met toilet, eetkamer met doorloop naar de prachtige tuinkamer vanwaar een schuifpui toegang geeft tot een aanzienlijk dakterras en daktuin (150m2), bijkeuken met opstelling c.v., luxe open keuken v.v. apparatuur, aparte zitkamer met gashaard aan de voorzijde van het pand. Op de derde verdieping is een overloop, apart toilet, wasruimte voor wasmachine en droger, vier ruime slaapkamers waarvan de ouderslaapkamer beschikt over een eigen badkamer. De woning kan door een van de zakelijke onderhuurders gehuurd worden.

Voorzieningen: Airconditioning, Virtueel Kantoor, (Camera) Beveiliging / Alarm, Vergaderruimte, Meubilair, Bemande Receptiedienst, 24 uur Toegang, Parkeergelegenheid

Faciliteiten kantoorruimte

  • Afrit dichtbij (< 500m)
  • Trein dichtbij (< 500m)
  • Bus dichtbij (< 500)
  • Metro dichtbij (< 500m)
  • 24 uur toegang
  • Vergaderruimtes
  • Lift
  • Parkeerplekken
  • Receptiedienst
  • Gemeubileerd kantoor
  • Beveiliging / Alarm
  • Flexibele huurperiode
  • Lunchrestaurant
  • Aansluiting glasvezel
  • Pantry
  • Betaald parkeren
  • Gratis parkeren
  • Eigen parkeerplaatsen

Beschikbaarheid kantoorruimte

Kantoorruimte op deze locatie is per direct beschikbaar. Voor meer informatie kunt u bellen met KantoorBalie.nl op 020-7780352 of onderstaand formulier invullen. U krijgt dan binnen 24 uur informatie toegestuurd zoals de prijzen en beschikbare ruimtes. Ook ontvangt u de contactgegevens van de eigenaar.