Kantoorruimte: Reykjavikstraat 2 in Utrecht

15 m2 - 678 m2

Over Reykjavikstraat 2

Vind een flexibele optie voor uw bedrijf met een kantoortuin die teams van elke grootte ondersteunt.

Dit kantoor in Utrecht is gevestigd in het indrukwekkende Helix-gebouw, dat midden in de stad staat. Het pand ligt op een steenworp afstand van allerlei voorzieningen, zoals restaurants, bars, winkels en centra voor fitness en ontspanning. Dit kantoorgebouw heeft een spectaculaire glazen voorgevel en een al net zo opvallend interieur. Gasten zijn gegarandeerd onder de indruk van de prachtige ingang en het diverse aanbod op de begane grond. Hier vindt u een bar met een gezond menu, een koffiebar en een restaurant, evenals coworking- en vergaderruimtes in het atrium. Of u nu op zoek bent naar een privékantoor of met anderen wilt samenwerken aan uw volgende project: u vindt hier de perfecte plek om productief te werken. En dankzij de plafondhoge ramen komt er van alle kanten natuurlijk licht binnen.

De locatie is gelegen aan de drukste snelweg in Nederland (Amsterdam-Maastricht) en daarom is de ondergrondse parkeerkelder een groot pluspunt voor forenzende professionals. Het woon-werkverkeer kan bijna niet makkelijker voor deze locatie want het treinstation Utrecht Leidsche Rijn en de bushaltes Utrecht Jazzsingel/Antonius Zkh, Utrecht Wolfgang Pauliweg en Utrecht Touringcarhalte Reactorweg zijn allemaal in de buurt. Wilt u graag de buurt verkennen? Maak een wandeling in Waterwinpark of Julianapark, ga naar de film bij bioscoop Pathé Utrecht Leidsche Rijn en laat u inspireren bij Stichting Nederlands Waterleidingmuseum.

Kantoortuinen bevatten:
• Toegang tot ons wereldwijde netwerk met duizenden locaties wereldwijd
• Zeer professionele receptie- en ondersteuningsteams
• Veilige technologie en wifi op bedrijfsniveau
• Printers en toegang tot administratieve ondersteuning
• Schoonmaak, voorzieningen en beveiliging
• Beschikbare bureauruimte voor een uur, dag of maand
• Regelmatige netwerk- en community-evenementen
• Gemakkelijk boeken en uw account via onze app beheren
• Aanpasbare en flexibele indelingen
• Schaal makkelijk op of kies een andere locatie
• Hoogwaardig, ergonomisch meubilair
• Met extra toegang tot 110 vierkante meter aan gedeelde werkruimte
 

Faciliteiten kantoorruimte

  • Afrit dichtbij (< 500m)
  • Trein dichtbij (< 500m)
  • Bus dichtbij (< 500)
  • 24 uur toegang
  • Vergaderruimtes
  • Lift
  • Parkeerplekken
  • Receptiedienst
  • Gemeubileerd kantoor
  • Beveiliging / Alarm
  • Flexibele huurperiode
  • Lunchrestaurant
  • Aansluiting glasvezel
  • Pantry
  • Betaald parkeren
  • Gratis parkeren

Beschikbaarheid kantoorruimte

Kantoorruimte op deze locatie is per direct beschikbaar. Voor meer informatie kunt u bellen met KantoorBalie.nl op 020-7780352 of onderstaand formulier invullen. U krijgt dan binnen 24 uur informatie toegestuurd zoals de prijzen en beschikbare ruimtes. Ook ontvangt u de contactgegevens van de eigenaar.